Konsulent til stabsfunktionen Koordinering og Udvikling

 

Center for Familie- og Voksenindsatser søger skarp konsulent til stabsfunktionen Koordinering og Udvikling

 

Vil du bidrage til udviklingen på det specialiserede socialområde? Har du erfaring med at drive processer, der understøtter udvikling og forbedring indenfor velfærd samt ledelsesunderstøttelse? Har du lyst til at indgå i et dynamisk tværfagligt samarbejde?
Så er denne stilling helt sikkert noget for dig!


Vi ønsker
En konsulent gerne med relevant erfaring indenfor socialområdet og forvaltning. Du kan have erfaring som konsulent, pædagog, socialrådgiver eller andet inden for det specialiserede socialområde, gerne med en akademisk baggrund og/eller erfaring med konsulent- og projektarbejde. Det vigtigste er, at du er i stand til at ’flytte noget’ og kan gøre det selvstændigt.
Du skal kunne se mening i tværgående og tværsektorielt samarbejde, samt igangsætte, understøtte og være en aktiv deltager i dette.
Det er vigtigt, at du har erfaring med, eller interesse i skriftligt arbejde der retter sig mod det politiske niveau, som fx sagsfremstillinger og redegørelser. Lige så vigtigt er det, at du finder projekt- og procesledelse spændende, da du selvstændigt skal kunne varetage udviklingsopgaver i centeret.

Dine opgaver vil variere over tid og vil i den kommende periode indeholde:

Du vil som konsulent referere direkte til centerchefen og arbejde tæt sammen med kontorets faglige koordinator.
Stillingen er placeret i en enhed med 6 andre medarbejdere, der også varetager tværgående opgaver for hele centeret.

 

Glæd dig
Du bliver ansat i et veldrevet center med kompetente og engagerede medarbejdere og ledere.
I Center for Familie- og Voksenindsatser er vi nysgerrige, åbne og vægter samarbejde og inddragelse højt, samtidig med at vi har stort fokus på løbende udvikling og læring.

I tråd med vores værdier ”Respekt”, ”Tillid”, ”Åbenhed” og ”Engagement” er vi en fleksibel arbejdsplads, hvor du får stor indflydelse på, hvor, hvornår og hvordan du løser dine arbejdsopgaver i en god balance mellem egne ønsker og værdiskabelsen for centeret og for Bornholms Regionskommune.
Du vil ved ansættelsen indgå i et tilrettelagt intro-program med introduktion til centrets enheder og til kommunens øvrige centre, og du vil få en mentorordning med en af dine kollegaer i centeret.
 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Ansættelsen er pr. 01-09.2025

Stillingen er på 37 timer pr. uge. 

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen. 

Ansøgningsfrist

09-07-2025

Samtaletidspunkt

Ansættelsesdato

01-09-2025

Kontaktperson

cand.pæd.
Louise Kennet
Tlf. 24297411

Arbejdssted

Koordinering og Udvikling
Ullasvej 17, 3700 Rønne

En arbejdsplads, der binder øen sammen

BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.

BRK er en røgfri arbejdsplads. 

Vi hjælper dig på plads

Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.