
Center for Familie- og Voksenindsatser søger skarp konsulent til stabsfunktionen Koordinering og Udvikling
Vil du bidrage til udviklingen på det specialiserede socialområde? Har du erfaring med at drive processer, der understøtter udvikling og forbedring indenfor velfærd samt ledelsesunderstøttelse? Har du lyst til at indgå i et dynamisk tværfagligt samarbejde?
Så er denne stilling helt sikkert noget for dig!
Vi ønsker
En konsulent gerne med relevant erfaring indenfor socialområdet og forvaltning. Du kan have erfaring som konsulent, pædagog, socialrådgiver eller andet inden for det specialiserede socialområde, gerne med en akademisk baggrund og/eller erfaring med konsulent- og projektarbejde. Det vigtigste er, at du er i stand til at ’flytte noget’ og kan gøre det selvstændigt.
Du skal kunne se mening i tværgående og tværsektorielt samarbejde, samt igangsætte, understøtte og være en aktiv deltager i dette.
Det er vigtigt, at du har erfaring med, eller interesse i skriftligt arbejde der retter sig mod det politiske niveau, som fx sagsfremstillinger og redegørelser. Lige så vigtigt er det, at du finder projekt- og procesledelse spændende, da du selvstændigt skal kunne varetage udviklingsopgaver i centeret.
Dine opgaver vil variere over tid og vil i den kommende periode indeholde:
- Projektledelse og understøttelse af implementering af VUM 2.0
- Systemadministrator af fagsystemet DUBU
- Udarbejde politiske dagsordener til fagudvalg og kommunalbestyrelse
- Bidrage til løsning af opgaver tilknyttet strategierne for det sociale område
- Løbende revision af kvalitetsstandarder, retningslinjer og lignende
Du vil som konsulent referere direkte til centerchefen og arbejde tæt sammen med kontorets faglige koordinator.
Stillingen er placeret i en enhed med 6 andre medarbejdere, der også varetager tværgående opgaver for hele centeret.
Glæd dig
Du bliver ansat i et veldrevet center med kompetente og engagerede medarbejdere og ledere.
I Center for Familie- og Voksenindsatser er vi nysgerrige, åbne og vægter samarbejde og inddragelse højt, samtidig med at vi har stort fokus på løbende udvikling og læring.
I tråd med vores værdier ”Respekt”, ”Tillid”, ”Åbenhed” og ”Engagement” er vi en fleksibel arbejdsplads, hvor du får stor indflydelse på, hvor, hvornår og hvordan du løser dine arbejdsopgaver i en god balance mellem egne ønsker og værdiskabelsen for centeret og for Bornholms Regionskommune.
Du vil ved ansættelsen indgå i et tilrettelagt intro-program med introduktion til centrets enheder og til kommunens øvrige centre, og du vil få en mentorordning med en af dine kollegaer i centeret.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Ansættelsen er pr. 01-09.2025
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen.
Ansøgningsfrist
09-07-2025
Samtaletidspunkt
Ansættelsesdato
01-09-2025
Kontaktperson
cand.pæd.
Louise Kennet
Tlf. 24297411
Arbejdssted
Koordinering og Udvikling
Ullasvej 17, 3700 Rønne
|
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
|
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
|