
Bornholms Kulturskole tilbyder undervisning i en bred vifte af musikalske og kunstneriske fag og samarbejder med en række andre aktører om at give børn og unge på Bornholm de bedste muligheder for at deltage i skabende, lærerige og udviklende kunstneriske fællesskaber.
De mange aktiviteter kræver en solid og velfungerende administration. Ca. 450 elever undervises ugentligt af skolens 18 lærere, og administrationen varetager en række opgaver i forhold til at skabe de bedste rammer om lærernes daglige arbejde og elevernes individuelle skemalægning.
Administrationen består af Kulturskolens leder samt den administrative medarbejder, der i tæt samarbejde står for den daglige drift af Kulturskolens aktiviteter og faciliteter. En række opgaver løses derudover af vores fagkoordinatorer.
Bornholms Kulturskole ligger i egen bygning i tilknytning til Dams Gård centralt i Rønne.
Arbejdsopgaverne for Kulturskolens kommende administrative medarbejder vil bl.a. være:
-
Kommunikation med elever og forældre pr. mail, telefon og ved fysisk fremmøde
-
Håndtering af ind- og udmeldelser og løbende kommunikation med lærerne om skemalægning, lokaler mv.
-
Håndtering og kontering af indkommende fakturaer, samt fakturering til samarbejdspartnere mv.
-
Administration af elevbetaling og andre indtægter
-
Praktiske ad hoc-opgaver, såsom tømning af opgavemaskine, bestilling af varer og kontorartikler, bestilling af låsning af døre, mv.
-
Forberedelse af møder og andre aktiviteter i samarbejde med ledelse og andre involverede
-
Lejlighedsvis hjælp med opstilling, kaffebrygning, borddækning, indkøb mv. i forbindelse med møder og andre begivenheder
Vi søger en medarbejder med følgende kvalifikationer:
-
Solid erfaring med administrativt arbejde, gerne fra anden musik-/kulturskole eller folkeskole
-
Kendskab til Kulturskolernes administrationssystem, SpeedAdmin, eller erfaring med hurtigt at sætte sig ind i nye systemer
-
Struktureret og grundig tilgang til arbejdet
-
Evne til at bevare overblikket i komplekse arbejdsgange
-
Gode samarbejdsevner og godt humør
Derudover vil det være en fordel, hvis du har:
-
Kendskab til kulturverdenen, gerne specifikt inden for musik, billedkunst og/eller andre kunstarter
-
Kørekort og vilje til lejlighedsvist at køre med instrumenter og materialer
-
Kendskab til musikinstrumenter og indsigt i elementær pleje/vedligehold inden for en eller flere instrumentgrupper
-
Evner som handyman/woman
Stillingen er en fastansættelse med tiltrædelse 15. august 2025.
Der afholdes samtaler for udvalgte kandidater onsdag den 28. maj 2025 om formiddagen. En eventuel 2. samtale vil finde sted tirsdag den 3. juni 2025 - også om formiddagen.
Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt leder Michael Charles Gaunt på tlf. 23117725 (mobil) eller 56921902 (kontor).
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen.
Ansøgningsfrist
25-05-2025
Samtaletidspunkt
28-05-2025
Ansættelsesdato
15-08-2025
Kontaktperson
leder af Kulturskolen
Michael Charles Gaunt
56921902 / 23117725
Arbejdssted
Kulturskolen
St. Torv 6B, 3700 Rønne
|
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
|
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
|