Administrativ medarbejder til Bornholms Kulturskole

Bornholms Kulturskole tilbyder undervisning i en bred vifte af musikalske og kunstneriske fag og samarbejder med en række andre aktører om at give børn og unge på Bornholm de bedste muligheder for at deltage i skabende, lærerige og udviklende kunstneriske fællesskaber.

 

De mange aktiviteter kræver en solid og velfungerende administration. Ca. 450 elever undervises ugentligt af skolens 18 lærere, og administrationen varetager en række opgaver i forhold til at skabe de bedste rammer om lærernes daglige arbejde og elevernes individuelle skemalægning.

 

Administrationen består af Kulturskolens leder samt den administrative medarbejder, der i tæt samarbejde står for den daglige drift af Kulturskolens aktiviteter og faciliteter. En række opgaver løses derudover af vores fagkoordinatorer. 

 

Bornholms Kulturskole ligger i egen bygning i tilknytning til Dams Gård centralt i Rønne. 

 

Arbejdsopgaverne for Kulturskolens kommende administrative medarbejder vil bl.a. være:

Vi søger en medarbejder med følgende kvalifikationer:

Derudover vil det være en fordel, hvis du har: 

Stillingen er en fastansættelse med tiltrædelse 15. august 2025. 

 

Der afholdes samtaler for udvalgte kandidater onsdag den 28. maj 2025 om formiddagen. En eventuel 2. samtale vil finde sted tirsdag den 3. juni 2025 - også om formiddagen. 

 

Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt leder Michael Charles Gaunt på tlf. 23117725 (mobil) eller 56921902 (kontor).

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen. 

Ansøgningsfrist

25-05-2025

Samtaletidspunkt

28-05-2025

Ansættelsesdato

15-08-2025

Kontaktperson

leder af Kulturskolen
Michael Charles Gaunt
56921902 / 23117725

Arbejdssted

Kulturskolen
St. Torv 6B, 3700 Rønne

En arbejdsplads, der binder øen sammen

BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.

BRK er en røgfri arbejdsplads. 

Vi hjælper dig på plads

Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.